قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه / خبر / جلسه ساماندهی خبرنگاران با حضور مدیران مطبوعات شهرستان آباده

جلسه ساماندهی خبرنگاران با حضور مدیران مطبوعات شهرستان آباده

جلسه ساماندهی خبرنگاران و همچنین برنامه ریزی و هماهنگی گرامی داشت هفته خبرنگار در آباده تشکیل شد

به گزارش نفیرنیوز ؛ هادی فرخی سرپرست این اداره رسالت حوزه ی مطبوعات و رسانه را بالابردن سطح آگاهی مردم در زمینه های مختلف دانست و افزود : از جمله ضروریات هر جامعه برای بالابردن سطح آگاهی مردم در حوزه های مختلف ، مطبوعات و رسانه است و کسانی که در این حوزه فعالیت می کنند می بایست با نگاه عمیق و واقع بینانه ، عموم را از اتفاقات و برنامه های سطح کشور و حتی سراسر دنیا آگاه سازند . سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آباده در ادامه بیان داشت : یکی از ارکان اصلی که خبرنگاران می توانند تحت پوشش آن جلسات منظم و برنامه ریزی ها لازم را برای فعالیت های خود داشته باشند و حتی آن ها را ثبت نمایند خانه مطبوعات و یا انجمن خبرنگاران در هر شهرستان است که متاسفانه در آباده این امر به شایستگی انجام نگردیده و مشکلات فراوانی در این بخش وجود دارد .
دبیر شورای فرهنگ عمومی آباده از تشکیل انجمن خبرنگاران در هفته خبرنگار خبر داد و گفت
یکی از راه حل های های اصلی برطرف شدن مشکلات خبرنگاران ، تشکیل انجمن خبرنگاری است و مدیران مسئول نشریات و پایگاه های خبری نیز می بایست در این حوزه مارا یاری دهند تا به امید خدا به نتیجه ی مطلوب دست یابیم .
در ادامه مدیران مسئول نشریات و پایگاه های خبری به بحث و تبادل نظر در خصوص برنامه ریزی لازم برای برگزاری هفته خبرنگار پرداختند و مقرر شد برنامه های پیشنهادی خود را در جلسات آینده به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام نمایند.

درباره ی AsreAbadeh

مطلب پیشنهادی

تلاش برای افزایش سرانه فضای سبز در آباده

همزمان با هفته منابع طبیعی تعداد ۳۴۰۰ اصله نهال درشهر آباده غرس شد. به گزارش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *