قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه / خبر / همایش بزرگداشت نیم قرن کاراته در آباده

همایش بزرگداشت نیم قرن کاراته در آباده

کاراته ورزش رزمی است که از سال 1353 در آباده آغاز شده و تا کنون علاقمندان بسیاری را تربیت کرده است.
به گزارش عصرآباده ؛ به پاس نیم قرن تلاش مربیان و کاراته کاران ، همایش نکوداشتی با حضور ورزشکاران و رئیس فدراسیون کاراته کشور، رئیس هیات کاراته استان فارس و مسئولین شهرستان آباده در سالن اداره فرهنگ وارشاد اسلامی آباده برگزار شد.
غلامرضا شرفی دبیر هیات کاراته آباده گفت: به منظور تبیین و برنامه ریزی بیشتر و بهتر برای کاراته آباده و تجلیل از پیشکسوتان این رشته وگرامی داشت کسانی که برای این رشته ورزشی زحمت کشیدند این همایش برگزار شد.
سیصد و پنجاه مدال رنگارنگ کشوری و بین المللی نتیجه تلاش کاراته کاران آباده ای است و هیات کاراته آباده یکی از هیات های فعال استان می باشد احمد مبارکی رئیس هیات کاراته استان دراین مراسم گفت: چون کاراته آباده دارای پتانسیل های بسیاربالایی در شمال فارس دارا است ماهم قصد داریم آنرا تقویت کنیم و به همین منظور مجوز برگزاری کلاس داوری گرفته شده که بزودی در آباده برگزار می شود.
دراین مراسم علاوه بر رونمایی از تمبر اختصاصی نیم قرن کاراته در آباده، عسکری یکی از قهرمانان بین امللی مدال قهرمانی خود را تقدیم پدر شهید مدافع حرم شهید قاسم پور کرد.
رونمایی از کتاب دانش کاراته تالیف غلامرضا شرفی و برگزاری کلاس داوری درجه سه و تجلیل از پیشکسوتان این رشته ،از دیگر برنامه های این همایش بود.
گفتنی است رنجبران اولین کاراته کار آباده است که پس از طی دوره در تهران به آباده آمد و در سال 53 رشته کاراته در آباده را راه اندازی کرد.


منبع : آباده در گذر زمان

درباره ی AsreAbadeh

مطلب پیشنهادی

تلاش برای افزایش سرانه فضای سبز در آباده

همزمان با هفته منابع طبیعی تعداد ۳۴۰۰ اصله نهال درشهر آباده غرس شد. به گزارش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *