قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه / اخبار ویژه / سنگ آباده در ساختمان‌های لوکس

سنگ آباده در ساختمان‌های لوکس

سنگ مرمریت یکی از پرکاربردترین و زیباترین سنگ‌های زینتی و جزء بهترین سنگ‌های ساختمانی است. سنگ مرمریت در میان سایر سنگ‌های ساختمانی با نام ماربل نیز شناسایی می‌شود که با پیشرفت تکنولوژی و پیدایش معادن جدید، امروزه تنوع بسیار بالایی پیدا کرده است.

سنگ مرمریت یکی از پرکاربردترین و زیباترین سنگ‌های زینتی و جزء بهترین سنگ‌های ساختمانی است. سنگ مرمریت در میان سایر سنگ‌های ساختمانی با نام ماربل نیز شناسایی می‌شود که با پیشرفت تکنولوژی و پیدایش معادن جدید، امروزه تنوع بسیار بالایی پیدا کرده است و می‌توان از انواع طرح‌ها و رنگ‌های آن برای دکوراسیون داخلی استفاده کرد.

استفاده از سنگ مرمریت در ساختمان‌های لوکس

استفاده از سنگ در نما و دکوراسیون داخلی منازل و ساختمان‌های لوکس یک روش رایج برای زیباتر کردن ساختمان است. سنگ‌های مختلفی برای استفاده در این بخش وجود دارد اما استفاده از سنگ مرمریت به علت ویژگی و مزایای منحصر به فردی که دارد بیشتر رواج پیدا کرده است. یکی از  این ویژگی‌ها القای حس طبیعت از طریق این سنگ است. از دیگر مزیت‌هایی که سنگ مرمریت را برای ساختمان سازان جذاب کرده است جذب بالای صدا از طریق سنگ مرمریت است.

دوام بالا و نگهداری ساده‌ای که سنگ مرمریت دارد،  این سنگ ساختمانی را برای قسمت‌های مختلف ساختمان پرکاربرد کرده است. از انواع سنگ مرمریت می‌توان سنگ آباده و مرمریت پارادایس را نام برد که در ادامه به بررسی هر کدام از این سنگ‌ها خواهیم پرداخت. توجه فرمایید که انواع ابعاد و رنگ‌های مختلف سنگ آباده و پارادایس را می‌توانید در سنگبری آتاسنگ با بهترین کیفیت و نازل‌ترین قیمت خریداری نمایید.

سنگ مرمریت آباده

سنگ مرمریت آباده با تم رنگی کرمی، صورتی و سفید از معادن مختلفی استخراج می‌گردد. سنگ آباده معمولاً به صورت تایل فرآوری می‌شود و سورت‌های متعددی از این سنگ ساختمانی وجود دارد. این سنگ به دلیل رنگ روشن و طرح‌های زیبایی که دارد در ساختمان‌های لوکس بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد. سنگ آباده آرامش، زیبایی، گرمی و شکوه خاصی به ساختمان می‌بخشد. از این سنگ به دلیل انعکاس نور در قسمت‌های داخلی ساختمان نیز استفاده می‌شود.

کاربرد سنگ مرمریت آباده

از سنگ مرمریت آباده با توجه به ویژگی‌های ذکر شده می‌توان در بخش‌ها و قسمت‌های مختلف یک ساختمان لوکس استفاده کرد. اما عمده کاربرد این سنگ در کف واحدهای مسکونی و تجاری است.  این سنگ به علت تراکم بالایی که دارد یک سنگ محکم و قوی محسوب می‌شود، به همین دلیل در مکان‌هایی که نیاز به سنگ مقاوم است از این سنگ استفاده می‌کنند. از این قبیل مکان‌ها می‌توان به سنگ پله نیز اشاره کرد. سنگ مرمریت در ساختمان‌های لوکس با دوام بالای که دارد بهترین گزینه برای پله‌ها محسوب می‌شود.

 

 

منبع :  برنا

درباره ی AsreAbadeh

مطلب پیشنهادی

تلاش برای افزایش سرانه فضای سبز در آباده

همزمان با هفته منابع طبیعی تعداد ۳۴۰۰ اصله نهال درشهر آباده غرس شد. به گزارش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *